سایت پارسیتال سایت پارسیتال .

سایت پارسیتال

ست شیرآلات شامل چه قطعاتی میشود؟

ست شیرآلات شامل چیست؟

یک ست شیرآلات به معنی یک ست ۴ تکه‌ای از شیرآلات است که شامل مواردی از قبیل شیر توالت (شیر آفتابه‌ای)، شیر حمام، شیر روشویی (شیر دستشویی) و شیر ظرفشویی می‌باشد که وجود این چهارتیکه در یک واحد ساختمانی ضروری است.

بنابراین به تمامی قطعاتی که برای یک واحد ساختمانی کفایت می کنند، ست شیر آلات نامیده می شود.

 

ست شیر آلات شامل چیست؟

در اغلب اوقات تهیه یک ست کفایت کرده و مالکان ساختمانها را از تهیه قطعات  اضافی بی نیاز می سازد. ولی گاهی نیز استثنائاتی مانند وجود یک توالت فرنگی وال هنگ، دو دستشویی در یک ساختمان، جدا بودن فضای وان از دوش  و … سبب می شود تا خریداران به قطعات دیگری نیز نیاز یابند. بدین ترتیب برای آنکه بگوییم قطعات مورد نیاز در کنار ست شیر آلات شامل چیست؟ باید به تعداد عناصر بهداشتی و نوع طراحی لوله کشی آب هر ساختمان دقت نماییم. با این رویکرد تشخیص تعداد قطعات اضافی، کار راحت تری خواهد بود.

 

عناصر تاثیرگذار بر قیمت ست شیر آلات

برای آنکه مشخص نماییم، عوامل تاثیرگذار بر قیمت ست شیر آلات شامل چیست؟ باید مولفه های متنوعی را مورد بررسی قرار دهیم.

 

نوع برند تولید کننده:

مسلما برندهای خارجی محصولاتی با رنج قیمتی بالاتری را به نسبت برندهای ایرانی عرضه می کنند. از این رو اگر به دنبال یک ست مقرون به صرفه تر هستید، نمونه های ایرانی مناسب تر به نظر میرسند. البته از نظر طراحی و میزان کیفیت تفاوتی میان نمونه های خارجی و ایرانی نیست و این امر نیز بر محبوبیت شیرآلات ایرانی افزوده است.

 

جنس روکش شیر آلات:

در گذشته تنها این ست ها با روکش استیل بودند که در عرصه شیرآلات خودنمایی می کردند، اما امروزه متریالهای دیگری مانند اپوکسی، برنز، نقره و … نیز به بازار وارد شده اند که ماندگاری، کیفیت و البته هزینه های متغییری را ارائه می دهند.

 

فناوری ساخت:

فناوری ساخت نیز بر قیمت ست شیر آلات تاثیرگذار بوده و سبب افزایش قیمت آن می شود. برخی برندها از فناوری های نوین و مطابق با استانداردهای جهانی بهره می برند که این امر مرغوبیت و البته هزینه نهایی کالاهایشان را ارتقا می بخشد.

 

انواع ست شیر آلات شامل چیست؟

برای آنکه بدانید مزایای خرید یک ست شیر آلات شامل چیست؟ باید بگوییم این ستها از نظر ایجاد هارمونی در دکوراسیون ساختمانها بسیار توانمند هستند. از این رو دیگر نیازی نیست، به دنبال هماهنگ نمودن، رنگ، طرح و … شیرآلات در قسمت های مختلف ساختمان باشید. از طرفی اغلب به گونه ای طراحی می شوند که یک جنبه دکوراتیو داشته و می توان در قالب ابزارهای تزئینی نیز بر رویشان حساب باز نمود. ارائه خدمات پس از فروش، تضمین کیفیت کالا، ارائه قطعات داخلی با کیفیت و … نیز بر مرغوبیت آن ها افزوده است، شما میتوانید بهترین ست های شیرالات را در سایت فروشگاهی و اینترنتی پارسیتال خریداری کنید.


برچسب: ست شیرآلات، شیرالات ساختمانی، شیرالات بهداشتی،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ساعت: ۰۱:۱۹:۴۵ توسط:مبینا انصاری استانه موضوع: نظرات (0)